Ven a jugar a Waterpolo con nosotros!

miércoles, 6 de septiembre de 2017

Jornada de convivencia en la III Brincadeira

Con los objetivos de seguir formando una gran familia waterpolística y a la vez colaborar con diferentes asociaciones de caracter social, el Club Waterpolo Pontevedra invita a todxs sus socixs a participar en la III Brincadeira no Pontillón do Castro.

Un evento que organiza ASSEII (Asociación Socio Sanitaria Educativa Inflamatoria Intestinal) en el Pontillón do Castro (Verducido), con el objetivo de concienciar a la población sobre las Enfermedades Inflamatorias Intestinales.


PROGRAMA DE LAS ACTIVIDADES:

III BRINCADEIRA EN EL PONTILLÓN DE CASTRO, con el lema de “DEPORTE, FAMILIA , AMIGOS Y DISCAPACIDADES” 
La fecha de esta actividad es el sábado 16 de septiembre del 2017, en horario de 11,30 a 20,00 horas, lugar el Pontillón de Castro en Verducido, en las instalaciones de la Federación Gallega de piragüismo, organizada por ASSEII. 

Como sabéis la actividad va dirigida al público en general, única condición que le guste disfrutar de esta actividad, especialmente al colectivo infantil y juvenil, por eso queremos invitaros las familias (madres, padres, abuel@s, tí@s, prim@s, herman@s y amig@s) a que disfrutéis con nosotros de esta iniciativa y poder pasar un día entrañable. Esta actividad es totalmente gratuita. 

PROGRAMA: 
11,30.- Firma autorización de las imágenes de los menores para que aparezca en fotos y/o vídeos de distribución pública de ASSEII y responsabilidad del menor. 
12,00.- Juegos de presentación, maquillajes. 
12,30.- Autovaciables, padel surf, ruta senderismo, waterpolo. 
14,00.- Almuerzo, descanso y tiempo libre 
15,30.- Zumba 
16,15.- Autovaciables, padel surf, paseo en Kars, waterpolo
18,00.- Merienda 
18,30.- Xinkana familiar 
20.00 h.- Recoger todo y despedida hasta el próximo año. 
Juegos populares durante todo el día. 


El programa puede sufrir variaciones dependiendo de la climatología y los ritmos de los participantes, no hace falta hacer inscripción para apuntarse, con acercarse llega, tú escoges la hora, nosotros os esperamos. 


Desexando que pasedes unha xornada entrañable e tendo en conta que os ritmos das actividades marcásense segundo as necesidades do grupo, e as necesidades de colectivos con diferentes discapacidades, sendo flexibles en todo momento para que o evento salga o mellor posible. 

Lembrar que os asistentes ao evento, terán que traer a súa comida e merenda, pois cada un coñece mellor as súas necesidades alimenticias. 
Tamén poden levar unha manta para xantar de campo. 

Ademais aconsellámosvos que traiades calzado pechado para a auga. Imprescindible un par de mudas (traxe de baño, roupa para cambiarse, toalla, gorra, crema protectora e ganas de pasalo ben!! (ou levar a maiores a roupa que consideres necesaria para a túa comodidade).
E calzado para o roteiro. 

Zona de aparcadoiro, instalacións cubertas con salón, duchas e baños (un adaptado) 

O máis importante deste evento é que a sociedade se de conta de que as persoas con o sen discapacidades podemos gozar dun día en familia con nosas nais, pais, avós, tíos, curmáns, irmáns e amigos, e das actividades sen que as nosas enfermidades nos limiten e intentar deste xeito normalizar nosa situación, fomentando actividades deportivas e familiares. 

Importante que si algunha persoa ten mobilidade reducida que que contacte connosco para darlle as facilidades necesarias ou ben o notifique no correo digestivo.pontevedra@gmail.com, e non fai falta facer inscrición para apuntarse.

O que se cubrirá é unha folla de autorizacións de uso de imaxines e que cada adulto se fai responsable dos seus menores.
EL CLUB WATERPOLO PONTEVEDRA ENTREGARÁ A CADA DEPORTISTA UNA COPIA PARA NO TENER QUE CUBRIRLAS EL MISMO DÍA.

Para as persoas que non saiban nadar, dicirvos que hai chalecos salvavidas e monitores para reforzar a actividades de auga. 
Contamos dende a asociación cun seguro de responsabilidade civil para estas actividades. 
Esperamos e desexamos que esta iniciativa sexa do voso agrado. 
E destacar que facer un despregamento de medios humanos e materiais de forma altruísta é un esforzo que se verá gratificado coa vosa participación e podedes ir acompañados dos vosos amigos familiares ou convidar a máis persoas.  
Para cualquier duda puedes contacta en el siguiente teléfono de la asociación 698 191 366 en el horario de 11,00 a 13,30 y de 18,00 a 20,00 o bien por correo electrónico digestivo.pontevedra@gmail.com.


ANIMAMOS A TODXS LXS WATERPOLISTAS Y FAMILIARES DEL CLUB WATERPOLO PONTEVEDRA A PARTICIPAR EN ESTE EVENTO, DISFRUTANDO ASÍ DE UNA JORNADA DE CONVIVENCIA PARA REFORZAR LOS LAZOS DE UNIÓN ENTRE MIEMBROS DEL CLUB.

Montaremos un campo de waterpolo para jugar durante todo el día y una portería fuera del agua para que pequeñxs y mayores prueben su puntería.

No hay comentarios:

Club Waterpolo Pontevedra

Dirección Postal: Apartado de Correos 474, 36080 Pontevedra

T. 619707810

M. info @ waterpolopontevedra.com

W. waterpolopontevedra.com